Jag är en person som sprang för första och enda gången till tunnelbanan 2003 och som nu har bestämt mig för att bli en joggis. Grottis är platsen där jag bor, samlar mina tankar och får energi till att dela denna galenskap med er!

måndag 2 september 2013

Varför var det jag som fick springa?

Latmasken hade ju skamset ställt väckarklockan en timme tidigare än vanligt för att blidka samvetet. Samvetet blev nöjt och Latmasken kunde lugnt dra sig tillbaka. Men vem var det som fick kliva upp imorse när klockan ringde ofantligt tidigt och dessutom bege sig till spåret för att springa?!?! Det var ju jag! Latmasken hade gömt sig och Samvetet förstod inte alls varför jag grymtade så på morgonen. Ikväll låser jag in såväl Samvetet som Latmasken i garderoben för imorgon tar jag sovmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar