Jag är en person som sprang för första och enda gången till tunnelbanan 2003 och som nu har bestämt mig för att bli en joggis. Grottis är platsen där jag bor, samlar mina tankar och får energi till att dela denna galenskap med er!

söndag 1 september 2013

Knockout

Idag har det förts inre kamper. Samvetet gick några riktigt tuffa ronder mot Latmasken. Jag fick vid flertalet tillfällen föra bråkstakarna till varsin ringhörna för att de skulle lugna ner sig. Nedräkningen nådde vid ett tillfälle ända till åtta och Samvetet var den som såg ut att gå segrande ur matchen. Men otippat nog reste sig Latmasken igen och med tillsynes oanade krafter vann vederbörande tillslut på knockout. Jag sopar upp spillrorna efter bataljen och bäddar ner Samvetet i soffhörnet, samtidigt som Latmasken skamset ställer klockan en timme tidigare än vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar