Jag är en person som sprang för första och enda gången till tunnelbanan 2003 och som nu har bestämt mig för att bli en joggis. Grottis är platsen där jag bor, samlar mina tankar och får energi till att dela denna galenskap med er!

fredag 30 augusti 2013

Latmasken vs Susann 1-2

Innan veckan hade nått halvtid så hade latmasken kvitterat till 1-1. Snablarns också att jag inte får in rutiner när det gäller springningen! Antingen så springer jag "för ofta" (hur nu det är möjligt när jag har 35 års missad springning att ta igen) så jag blir för sliten i benen som aldrig tycks vilja bli några joggisar, eller så springer jag för sällan så att det känns som om jag börjar om från början. Idag skrek benen "Vad är detta?!?! Varför gör du detta mot oss?!?!" De kommer säkert att vägra fungera imorgon i ren protest, men jag har i alla fall ledningen nu och det står 1-2 i matchen Latmasken vs Susann. Jag har som målsättning i denna veckas match att i alla fall vinna med 1-3. Önska mig lycka till!

//Susann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar