Jag är en person som sprang för första och enda gången till tunnelbanan 2003 och som nu har bestämt mig för att bli en joggis. Grottis är platsen där jag bor, samlar mina tankar och får energi till att dela denna galenskap med er!

söndag 25 augusti 2013

Latmasken har slagit till

Jaha, nu har jag drabbats av latmasken. Den verkar vara av den smittsamma typen och jag är säker på att jag fått detta av Pt:n. Nu är ju inte han drabbad av latmasken utan mer utav ett klassiskt förkylningsvirus men som muterade vid kontakt med mig. Jag snorar inte och har inte ont i halsen, jag lider bara efter ett brinnande begär av att göra ingenting så ofta som möjligt och i ett oerhört lugnt tempo. Jag har googlat på detta och inser att det inte finns något att göra åt detta latmasktillstånd. Det är tydligen bara att vänta och hoppas att latmasken slingrar sig vidare. När det kommer att ske vet jag inte, har nu haft denna åkomma under hela helgen och jag verkar inte bli bättre. Lutar mig tillbaka i mitt soffhörn och mår så där gott som bara jag kan göra latmasken tilltrots :-)

//Susann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar