Jag är en person som sprang för första och enda gången till tunnelbanan 2003 och som nu har bestämt mig för att bli en joggis. Grottis är platsen där jag bor, samlar mina tankar och får energi till att dela denna galenskap med er!

torsdag 1 augusti 2013

Life is good!

Någon glömde en bacill här hos mig och får gärna hämta den så fort som möjligt! Den sprider såväl halsont som envis rethosta omkring sig och det ogillas å det skarpaste! På grund av den ovälkomna gästen blev ingen runda i spåret. Jag och Pt:n tog en långpomenad istället. Kändes faktiskt lite annorlunda att vara ute på en motionsliknande aktivitet och ändå kunna samtala. När vi springer ihop så är det ingen högre grad av kommunikation som framförs. Ur Pt:n trillar det uppmuntrande peppning eller utmanande pushning. Har han tur får han ett flämtande "uh" till svar, så denna möjlighet till att kunna använda andningen till annat än att flåsa, var ett trevligt inslag.

Dessutom är ett nytt simkort beställt och den rosa tröjan har nu blivit vit igen.  Bilen accepterar nu alla växlar utom trean och jag kan nästan stänga altandörren!
#lifeisgood
//Susann

ps.glöm inte bort att hämta bacillen, du som glömde den. ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar