Jag är en person som sprang för första och enda gången till tunnelbanan 2003 och som nu har bestämt mig för att bli en joggis. Grottis är platsen där jag bor, samlar mina tankar och får energi till att dela denna galenskap med er!

söndag 28 juli 2013

Tonåring på nytt

Det är verkligen svårt att upprätthålla en kontinuerlig träning under semestern. Roadtripparna avlöser varandra och äter jag inte glass så ligger jag i en solstol och glassar (ha, ha, sorry för den billiga humorn). Jag har ännu inte kommit så långt så att jag packar ner springskorna bredvid pumpsen innan jag far iväg mot semesteräventyren. Nästa sommar kanske?

Men tro det eller ej så har jag, trots utebliven springning, lyckats sträcka mig i vaden. Det var under en mycket varm och intensiv konsert med Alice Cooper. Redan när han rev av den första låten så trodde jag att jag var 14 år igen. Efter att ha stått och hoppat som en förvildad tonåring utan tanke på morgondagen i två timmar, så vaknar jag upp dagen efter med jordens sträckning och får väl lite trött inse att jag är 36 år...

//Susann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar